top of page

Подорож до Канева


Я просто робила вдома домашнє завдання, а ж раптом моя мама зателефонувала та сповістила про цю подорож. Мене та ще багатьох учнів запросили відвідати Тарасову гору в Каневі. Я вже тоді була впевнена, що буде цікаво й весело.

Та ось, 21 травня ми сіли в потяг і поїхали до Києва, звідти потім – до Канева. Я познайомилася з цікавими дівчатами з моєї групи та ми й досі листуємося.

У Каневі мені, звісно, сподобався музей, де я дізналася чимало про життя Тараса Шевченка. Саме в цьому місті побачила найдивовижніші краєвиди, які, уявіть, уже встигли наснитися.

Нові знайомства, прекрасне місто та Тарасова гора запамятаються мені назавжди.

Величезне дякую за цю подорож Злученому україно-американському допоміжному комітету.


37 переглядів
Избранные посты
Недавние посты
Архив
Поиск по тегам
Ще немає тегів.
Мы в соцсетях
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page